8.15.2017

Stylus-17 • 199•


 Furniture 
uK - Victorian Dreamscape House RARE
uK - Victorian Dreamscape Miss Moon Gold
uK - Victorian Dreamscape Miss Moon Silver
uK  - Victorian Dreamscape Chandelier
uK - Victorian Dreamscape Tree Pink
uK - Victorian Dreamscape Tree silver
uK- Victorian Dreamscape Cloudsies Blue
uK - Victorian Dreamscape Cloudsies Gold
uK - Victorian Dreamscape Cloudsies Teal
uK - Victorian Dreamscape Cloudsies Violet
 Body 
Hair [NYNE] 'Ridla' @ TWE12VE
Head Bento CATWA
Mesh Body Maitreya Mesh B. - Lara w/bento hands 
 Accessories 
Gloves [[ Masoom ]] Clover Bento @ Fetish Fair
Necklace:: SAGA :: Twin Moon /Silver
Mask #187# Be My Dog Fullpack S @ Fetish Fair
• Clothe •
Meva Valery Breast Tapes + Supender White @ gacha Romp
Meva Valery Calves Ropes White @ gacha Romp
Meva Valery Garter Tapes White @ gacha Romp
Meva Valery Pants White @ gacha Romp
Meva Valery Shoes Mid White @ gacha Romp
Meva Valery Supender White @ gacha Romp